سنجش امیرکبیر ارائه دهنده منابع کارشناسی ارشد و دکنری
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منابع آزمون دکتری و آدرس phdtest.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 319
:: بازدید سال : 704
:: بازدید کلی : 5528
شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشدسرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ ,زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , ، زمان ثبت نام ارشد ۹۸-۹۹ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , دفترچه ارشد ۹۸ و یا نحوه ثبت نام کنکور ارشد را نیز جستجو کنند.

 

 

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبانکنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ممکن می باشد از نظر تحصیلات ، مقررات وظیفه عمومی و سهمیه ها و تسهیلات در شرایط مختلفی قرار داشته باشند بنابراین تمامی شرایط و ضوابط مربوط به هر یک از موارد به صورت مفصل در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد شرح داده شده است . ما نیز برای آشنایی اجمالی داوطلبان ، برخی از مهم ترین بندهای مربوط به شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  را در ادامه آورده ایم 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

-۱  علاقه مندان به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می بایست مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) داشته یا دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی باشند. 
 -۲ دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حق ثبت نام دوباره در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را نخواهند داشت و در صورت تمایل می توانند پس از انصراف قطعی در این آزمون ثبت نام کنند. 
-۳  پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را نداشته و تنها در صورت رفع محرومیت از طرف سازمان سنجش کشور مجاز به ثبت نام می باشند .
-۴  دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ به بعد فارغ التحصیل شده اند در صورتی که معدل کمتر از ۱۲ داشته باشند حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت .

مقررات وظیفه عمومی
بر طبق اعلام سازمان وظیفه عمومی ، داوطلبان مرد بایستی قبل از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کنند. برطبق قوانین این سازمان :
دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل شوند مجاز به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می باشند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که در سنوات مجاز فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آن ها تا زمان پذیرش در دانشگاه محل قبولی بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند .
 

مشمولان غایب، مجاز به ادامه تحصیل نبوده و در صورت قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آن ها صادر نشده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام آن ها نمی باشند .

سازمان وظیفه عمومی شرایط مربوط به سایر داوطلبان همانند دانشجویان اخراجی ، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و … را نیز به صورت کامل شرح داده و به همراه تبصره های مربوط در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ درج نموده است. 

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری

سهمیه ها و تسهیلات
سازمان سنجش هر ساله سهمیه و تسهیلاتی هم چون سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، تسهیلات استعدادهای درخشان و تسهیلات مختص حافظان قرآن مجید در نظر می گیرد که داوطلبان مشمول در صورت داشتن شرایط لازم می توانند از سهمیه و تسهیلات مربوط به خود استفاده نمایند . برای اطلاع از شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان گزارش سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد  را مطالعه کنید .

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

اولین قدم برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد، شرکت در کنکور کارشناسی ارشد است که نیازمند شرکت در این آزمون و  دارا بودن مدرک کارشناسی  می باشد. کنکور کارشناسی ارشد به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور و در ۶ گروه آزمایشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر، کشاورزی و دامپزشکی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند بدون توجه به نوع رشته مدرک کارشناسی خود،در یکی از این ۶ گروه آزمایشی ثبت نام نمایند. برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام ضروری است به همین علت در این گزارش قصد داریم تمامی شرایط عمومی و خصوصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را در اختیارتان قرار دهیم تا با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی   سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید تا راهنمائی های لازم را دریافت کنید .
  
نکته: قبل از اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، باید از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام، اطلاع کافی داشته باشید .

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

همزمان با شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد،  دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد که در این دفترچه به صورت کامل، شرایط و قوانین ثبت نام ذکر شده است. بنابراین بر همه داوطلبان لازم می باشد که قبل از اقدام به ثبت نام، این دفترچه را دریافت و مطالعه کنند. در ادامه گزارش شرح کاملی از شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آورده شده است که عبارتند از :

شرایط عمومی :
۱- نداشتن فساد اخلاقی 
۲- شهرت نداشتن در انجام اعمالی که بر خلاف جایگاه شغلی و تحصیلی می باشد 
۳- معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران 
۴- دشمنی نداشتن با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران 
۵- عدم سابقه عضویت در احزاب و گروه های فراماسونری 
۶- ملتزم بودن به انجام احکام عملی دین اسلام

شرایط اختصاصی :
۱- مشغول به تحصیل بودن در سال آخر مقطع کارشناسی یا دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری 
۲- دارا بودن مدرک فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری 
۳- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد هستند، باید تا اتمام زمان  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، از تحصیل در رشته خود انصراف قطعی دهند. اگر انصراف ندهند و در آزمون شرکت نمایند، درصورت پذیرش، قبولی آن ها لغو می شود .
۴- دانش آموختگان و دانشجویان رشته های علوم پزشکی، که علاقمند به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد می باشند، باید وضعیت تعهد خدمت خود را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین کنند و از نظر این وزارت، مشکلی برای شرکت در آزمون نداشته باشند .
۵- دانشجویان و دانش آموختگان رشته های دبیری که متقاضی  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸  هستند، بایستی موافقت نامه کتبی وزارت آموزش پرورش را برای شرکت در این آزمون کسب کنندو آن را نزد خود حفظ نمایند تا درصورت قبولی، به دانشگاه پذیرفته شده ارائه دهند .
۶- قبول شدگان نهائی رشته های تحصیلی دانشگاه روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال۹۷، در صورتی که متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی سال ۹۸ باشند، برای انتخاب رشته دانشگاه روزانه مجاز نخواهند بود .
۷- قبول شدگان نهایی رشته های تحصیلی دانشگاه های غیر روزانه، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷، در صورتی که از رشته و دانشگاه خود انصراف دهند، می توانند در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ شرکت نمایند .
۸- اگر معدل کل فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی، کم تر از ۱۲ باشد، مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نخواهند بود .
۹- اتباع غیر ایرانی در صورتی که تمایل به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دارند، باید در فرم ثبت نام، گزینه مربوط به اتباع غیرایرانی را فعال کنند و پس از فعال کردن، کدپیگیری ۱۳ رقمی در در بندمربوطه درج نمایند .
۱۰- آن دسته از اتباع غیر ایرانی مجاز به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد هستند، که اقامت قانونی جمهوری اسلامی ایران را کسب کرده باشند. در ضمن اتباع غیر ایرانی مجاز به انتخاب رشته هایی که  مناطق غیرمجاز تردد اتباع غیرایرانی است، نخواهند بود و در صورت پذیرش در رشته های تحصیلی این مناطق، قبولی آن ها لغو می شود .
برای دریافت   مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد  با مرکز مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مشاوره شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

اطلاع کامل از شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ برای تمام داوطلبان که قصد شرکت در آزمون ارشد ۹۸ را دارند لازم است . کنکور کارشناسی ارشد هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد که در هر کنکور شرایط ثبت نام اعلام می شود . در این گزارش می خواهیم درباره شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به صورت کامل توضیح دهیم . در این گزارش در سه بخش شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی و نکات لازم برای شرکت در کنکور ارشد ۹۸ را توضیح  می دهیم. .

 

شرایط عمومی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

شرایط عمومی برای شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به شرح زیر است: 
۱- عدم محرز بودن فساد اخلاقی 
۲- در زمان تحصیل و یا اشتغال عدم اشتهار به خلاف شئون داشته باشد . 
۳- اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین هایی که در قانون اساسی ذکر شده است .
۴-انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات 
۵- عدم محرز شدن عناد نسبت به نظام جهوری اسلامی ایران 
۶- عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و 

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ 
شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ شامل موارد زیر است: 
الف- برای ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال اخر دوره ی کارشناسی لازم است.

 

 

نکات تکمیلی:تبصره های بند الف شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

۱- دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکترا و کارشناس ارشد ناپیوسته در صورت تمایل به ثبت نام در کنکور ارشد ۹۸ باید تا پایان زمان ثبت نام این آزمون از تحصیل انصراف قطعی داده باشند .
۲- دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را دارند باید تعهد خدمت نداشته باشند .
۳- دانشجویان و فارغ التحصیل های رشته های دبیری باید موافقت نامه کتبی وزرات آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل داشته باشند . در صورت قبولی این داوطلبان باید دوباره تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش بسپارند .
۴- داوطلبان شاغل در نهاد ها و وزات خانه ها و سازمانهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت نامه کتبی محل کار خود جهت ادامه تحصیل را دریافت کنند .

ب- فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر خارجی که به مدرک فارغ التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است میتوانند در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام و شرکت کنند . این داوطلبان در صورت پذیرفته شدن چنانچه حداقل هشتاد درصد نمره حد نصاب گزینش آزاد در رشته ی امتحانی و سهمیه آزاد کسب کنند عنوان معادل از مدرک آنان حذف و مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود .

ج- طلاب و فضلا حوزه های علمیه که بر اساس مدرک تحصیلی صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علیه خراسان و قم دوره ی سطح دو را گذرانده اند و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل میشوند منحصرا می توانند در هر یک از کد رشته های امتحانی گروه علوم انسانی ثبت نام کنند 

د- پذیرفته شدگان دوره روزانه برابر طول مدت تحصیل رایگان دوره کارشناسی ارشد باید در موقع ثبت نام تعهد بسپارند که در محلی که توسط وزارت علوم تعیین می شود به خدمت اشتغال نمایند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

نکات شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

۱- پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۷ حق شرکت در کنکور ارشد ۹۸ را ندارند .این داوطلبان حتی در صورت انصراف قطعی نیز حق شرکت در کنکور ارشد ۹۸ را ندارند.  
۲- پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه در ارشد ۹۷ در صورت انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ می توانند در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ شرکت نمایند .
۳- متقاضیانی که می خواهند در آزمون ارشد ۹۸ شرکت کنند و بعد از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ فارغ التحصیل شده اند در صورتی که معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد حق ثبت نام در کنکور ارشد ۹۸ را ندارند .
۴- متقاضیان دقت کنند که از نظر مقررات نظام وظیفه منعی برای شرکت نداشته باشند .
۵-  به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از طریق وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بورس تحصیلی اعطا نخواهد شد .

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ هر ساله برای ورود علاقه مندان به مقطع فوق لیسانس برگزار خواهد شد . رشته های متفاوت تحصیلی در دوره آموزش عالی با توجه به تجانس آن ها به گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی تقسیم شده و متقاضیان با توجه به علاقه خود می توانند در یکی از رشته های مرتبط با گروه انتخابی خود به تحصیل بپردازند . اولین مرحله برای ورود به این مقطع ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  است که در مدت زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش کشور انجام خواهد شد . تمامی داوطلبان اعم از متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد بایستی در این مرحله به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  به آدرس www.sanjesh.org    مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند . با توجه به انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸  هم زمان با شروع فرآیند ثبت نام ، تمامی ضوابط و مراحل ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . ما نیز در این گزارش سعی نموده ایم اطلاعاتی در خصوص زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ارائه دهیم تا داوطلبان با آگاهی بیش تری اقدام به ثبت نام کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

آنچه در ابتدای فرآیند ثبت نام باید مورد توجه متقاضیان باشد این است که پیگیر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  باشند. در سال های گذشته بعضا با داوطلبانی روبرو بودیم که به علل مختلف از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد جا مانده و این موضوع باعث به وجود آمدن استرس و نگرانی در این افراد می شود. اگرچه سازمان سنجش کشور اغلب زمان دیگری شامل  تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸  و  مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸  در نظر می گیرد اما برای اطمینان خاطر بیش تر ، بهتر می باشد داوطلبان حتما در موعد مقرری که سازمان سنجش در جدول زمان بندی خود اعلام می نماید برای ثبت نام اقدام کنند. زمان احتمالی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ با توجه به سال گذشته اواسط آذر ماه است. متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  نیز بایستی در همین زمان برای ثبت نام اقدام کنند . به علت این که ممکن است این زمان از سوی سازمان سنجش تغییر نماید به داوطلبان توصیه می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  از تغییرات احتمالی آن آگاه شوند بر اساس اطلاعیهسازمان سنجش زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ از ۱۶ لغایت ۲۵ آذر ماه ۹۷ بوده و این آزمون در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد .

نکته: در حال حاضر ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شروع شده است و تا روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد یافت .

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ همانند سال گذشته به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان بایستی پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و انتخاب مجموعه امتحانی مورد نظر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و وارد سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شوند . هر ساله برای تامین هزینه های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ، مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ از داوطلبان دریافت می شود . بنابراین داوطلبان بایستی ابتدا هزینه ذکر شده را توسط یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کرده و پس از آن اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنند . به داوطلبان توصیه می نمائیم قبل از تکمیل فرم ثبت نام ، فرم پیش نویس درج شده در انتهای دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را تکمیل کنند تا در زمان ثبت نام اینترنتی به مشکل برخورد ننمایند . این فرم از قسمت های مختلفی شامل اطلاعات فردی ، سهمیه ، اطلاعات فارغ التحصیلی و اطلاعات مربوط به محل سکونت تشکیل شده که متقاضیان بایستی در ثبت این اطلاعات نهایت دقت را داشته باشند. 

 

نحوه انتخاب رشته امتحانی در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

یکی از فرصت های مهمی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد امکان انتخاب مجموعه امتحانی مورد علاقه بدون توجه به رشته کارشناسی داوطلب است . به عبارت دیگر در آزمون کارشناسی ارشد شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان می توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند ( به جز برخی رشته های امتحانی خاص ) . به صورت کلی رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد به دو دسته رشته های اصلی و رشته های شناور تقسیم شده است و هر داوطلب حداکثر می تواند در دو رشته امتحانی ( اصلی و شناور ) ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند . رشته های امتحانی اصلی به عنوان رشته امتحانی اول و رشته های شناور به عنوان رشته امتحانی دوم در نظر گرفته می شوند . سال گذشته ۶۴ رشته شناور برای داوطلبان در نظر گرفته شده بود که این رشته ها در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد با علامت * ( ستاره ) در کنار عنوان مجموعه امتحانی مشخص می شوند .

نکته: متقاضیان توجه داشته باشند در صورتی که یکی از رشته های شناور را به عنوان رشته امتحانی اصلی خود انتخاب کنند حق انتخاب رشته شناور دیگر را به عنوان رشته امتحانی دوم نخواهند داشت در سال جاری تعداد رشته های شناور به ۶۳ رشته کاهش یافته است 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر در کلیه مراحل آزمون کارشناسی ارشد اعم از ثبت نام کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشدو اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸  آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

براساس آخرین اخبار منتشر شده از سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، نیمه دوم آذر ماه و از روز جمعه به تاریخ  ۱۶ / ۹ /۹۷ تا روز یکشنبه به تاریخ  ۲۵ / ۹ / ۹۷ است و داوطلبان در این مدت زمان مهلت دارند به همراه مدارک و اطلاعات لازم، به سایت www.anjesh.orgمراجعه کنند و پیگیر مراحل ثبت نام خود باشند. درضمن، دانشگاه آزاد کنکور جداگانه ای برای مقطع کارشناسی ارشد، برگزار نمی نماید و ثبت نام همه ی دانشگاه ها ازجمله دانشگاه آزاد هماهنگ و توسط سایت سنجش کشور است. زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  برای ۶ گروه آزمایشی، پنجم و ششم اردیبهشت ماه می باشد (۵ / ۲ / ۹۸ و ۶ / ۲ / ۹۸). چند روز قبل از برگزاری آزمون،  کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد   برروی سایت قرار می دهند که به همراه داشتن پرینت آن، در روز برگزاری آزمون لازم می باشد .

 

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

 

 

بسته طلایی آزمون دکتری

 

 

قانون جذب

 

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سنجش امیرکبیر
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
نظرات
منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

.
منابع کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی یک

منابع کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

منابع کارشناسی ارشد زیست فناوری پزشکی

منابع کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

.
منابع کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی دو

منابع کارشناسی ارشد ایمنی شناسی

منابع کارشناسی ارشد خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون

.
منابع کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی سه

منابع کارشناسی ارشد قارچ شناسی پزشکی

منابع کارشناسی ارشد میکروب شناسی

منابع کارشناسی ارشد ویروس شناسی پزشکی

منابع کارشناسی ارشد انگل شناسی

.
منابع کارشناسی ارشد پرستاری

منابع کارشناسی ارشد روان پرستاری

منابع کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی

منابع کارشناسی ارشد پرستاری سلامت جامعه

منابع کارشناسی ارشد پرستاری کودکان

منابع کارشناسی ارشد پرستاری نظامی

منابع کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان

منابع کارشناسی ارشد پرستاری توانبخشی

منابع کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس

منابع کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه

منابع کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی

منابع کارشناسی ارشد مدیریت پرستاری

.
منابع کارشناسی ارشد مجموعه علوم تغذیه

منابع کارشناسی ارشد علوم تغذیه

منابع کارشناسی ارشد علوم تغذیه در بحران و حوادث غیرمترقبه

منابع کارشناسی ارشد علوم بهداشتی در تغذیه

منابع کارشناسی ارشد تغذیه بالینی

.
منابع کارشناسی ارشد مجموعه فیزیک پزشکی

منابع کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی

منابع کارشناسی ارشد رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی

.
منابع کارشناسی ارشد مجموعه بهداشت محیط

منابع کارشناسی ارشد سم شناسی محیط

منابع کارشناسی ارشد مدیریت پسماند

منابع کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت محیط

منابع کارشناسی ارشد بهره برداری و نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری

.
منابع کارشناسی ارشد مجموعه مامایی

منابع کارشناسی ارشد مامایی

منابع کارشناسی ارشد مشاوره در مامایی

.
منابع کارشناسی ارشد داروسازی

منابع کارشناسی ارشد شیمی دارویی

منابع کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی

منابع کارشناسی ارشد سم شناسی

 

 

منابع کارشناسی ارشد آموزش بهداشت

منابع کارشناسی ارشد آمار زیستی

منابع کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی

منابع کارشناسی ارشد سلامت و ترافیک

منابع کارشناسی ارشد اتاق عمل (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی

منابع کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت

منابع کارشناسی ارشد ارگونومی

منابع کارشناسی ارشد اکولوژی انسانی

منابع کارشناسی ارشد انفورماتیک پزشکی

منابع کارشناسی ارشد ارزیابی فناوری سلامت

منابع کارشناسی ارشد بینایی سنجی (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی

منابع کارشناسی ارشد تاریخ علوم پزشکی (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد فناوری تصویر برداری پزشکی

منابع کارشناسی ارشد تکنولوژی گردش خون

منابع کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

منابع کارشناسی ارشد رفاه اجتماعی

منابع کارشناسی ارشد ژورنالیسم پزشکی

منابع کارشناسی ارشد سلامت سالمندی

منابع کارشناسی ارشد شنوائی شناسی (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد علوم تشریحی

منابع کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذائی

منابع کارشناسی ارشد فیزیولوژی

منابع کارشناسی ارشد فیزیوتراپی

منابع کارشناسی ارشد فیزیوتراپی ورزشی

منابع کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت

منابع کارشناسی ارشد کاردرمانی (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

منابع کارشناسی ارشد گفتار درمانی (موجود نیست)

منابع کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

منابع کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی

منابع کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی

منابع کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی بیوالکتریک

منابع کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد

منابع کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای

منابع کارشناسی ارشد مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست

منابع کارشناسی ارشد میکروب شناسی مواد غذایی

منابع کارشناسی ارشد نانوتکنولوژی پزشکی

.
منابع کارشناسی ارشد مجموعه آموزش پزشکی

منابع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی

منابع کارشناسی ارشد برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

منابع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی

.

منابع کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

منابع کارشناسی ارشد بهداشت روان

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

Master's Degree Inquiries from the Ministry of Health

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت یکی از مواردی است که ممکن است در ذهن داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بوجود بیاید.

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

14- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , gooooooooooooogle , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سنجش امیرکبیر
تاریخ : دو شنبه 6 اسفند 1397
نظرات

درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید